W ramach Edurewolucji 2.1 uczniowie klasy 1a uczestniczą w zajęciach, których celem jest rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych. Podczas tych zajęć uczniowie angażują się w różnorodne aktywności, które sprzyjają lepszemu rozumieniu sytuacji społecznych zachodzących w klasie.

Dzieci kodowały, co nie tylko rozwijało ich umiejętności logicznego myślenia, ale także uczyło współpracy w grupie. Wspólne przeliczanie oraz korzystanie z wirtualnej maty do kodowania pozwoliło im na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w interaktywny sposób. Uczniowie mieli również możliwość zakodowania misia, co z pewnością rozwijało ich kreatywność i zdolności manualne.

Te różnorodne działania nie tylko wprowadziły elementy zabawy, ale także sprzyjały integracji zespołu klasowego i rozwijaniu umiejętności społecznych, takich jak komunikacja, współpraca oraz empatia. Dzięki takim zajęciom uczniowie mogą lepiej radzić sobie w sytuacjach społecznych oraz budować pozytywne relacje z rówieśnikami.