STEAM’OWY TYDZIEŃ EMOCJI W 1B

Uczniowie kl. 1b przez cały tydzień realizowali projekt STEAM dedykowany emocjom. Uczyli się je rozpoznawać, nazywać, mierzyć ich intensywność oraz je regulować. Codziennie po przeczytaniu opowiadania poświęconemu jednemu uczuciu, analizowali je, szukali przyczyn, uczyli się je kontrolować odwołując się między innymi do swoich własnych doświadczeń.

Czytaj więcej!

PRACA METODĄ STEAM KLASY 6A NA MATEMATYCE

Celem projektu było utrwalenie wiadomości na temat rodzajów kątów. Produktem końcowym był obraz na białym arkuszu A4, przedstawiający rzecz, owada, ptaka, zwierzę lub coś oryginalnego, fantazyjnego, składający się tylko z kątów. Projekt miał zawierać jak najwięcej rodzajów kątów ze względu na ich miarę oraz relacje między miarami kątów wyznaczonymi przez trzy proste.

Czytaj więcej!

PROJEKT STEAM „HU, HU, HA, NASZA ZIMA ZŁA”

Podczas tygodnia STEAM „Hu, hu, ha, nasza zima zła” uczniowie klasy 1b rozmawiali o zimowych zjawiskach pogodowych i o tym jak te zjawiska wpływają na środowisko i organizmy żywe. W ramach projektu dzieci uczestniczyły w różnorodnych aktywnościach STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka i matematyka), które pozwoliły im na kreatywne i interaktywne poznawanie i doświadczanie zimy.

Czytaj więcej!

NOWOCZESNA SZKOŁA - PROCES CZY DZIAŁANIA DORAŹNE

W dniach 25 - 27 czerwca 2024, gościliśmy na ogólnopolskiej XX Konferencji Informatyki w Edukacji, w Toruniu. Zmiana organizacji pracy szkoły od dawna jest naszym priorytetem. Nacisk kładziemy na szeroko rozumianą nowoczesną edukację: metody i formy pracy, technologię oraz przestrzeń.

Czytaj więcej!