METODA „KWADRAT PYTAŃ” – CZYLI SPOSÓB NA ZŁAMANIE LEKCYJNEJ RUTYNY
Wywołanie dyskusji to jedna z największych korzyści edukacyjnych. Wymaga to postawienia dobrych pytań problemowych, takich, które wymagają najwięcej wysiłku intelektualnego i refleksji.
Czytaj więcej!CO DWA JĘZYKI OBCE, TO NIE JEDEN
Tak brzmi tytuł innowacji pedagogicznej, dzięki której nasi najmłodsi uczniowie już drugi rok uczą się jednocześnie angielskiego, który jest językiem wiodącym i dodatkowo mają zajęcia z języka niemieckiego.
Czytaj więcej!MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MÓZGU ZA NAMI
Raz do roku celebrujemy to święto tworząc lekcje, dzieląc się ciekawostkami i organizując różne konkursy.
Czytaj więcej!TYDZIEŃ IRLANDZKI Z KORELACJĄ MIĘDZYPRZEDMIOTOWĄ W TLE
Wspólny krąg tematyczny, holizm i integracja, to nic innego jak nauka skorelowana. Jest to niezwykle istotny element głębokiego uczenia realizowany w naszej szkole, między innymi podczas tygodni tematycznych.
Czytaj więcej!ZBUDOWALI MAKIETY NARNII
Czasami jest tak, że aby coś zapamiętać, trzeba coś zbudować. Tak właśnie było w przypadku omawiania „Opowieści z Narnii” w klasie 4a.
Czytaj więcej!NAUCZANIE POPRZEZ GRANIE
Dnia 10 października przypadał DZIEŃ GIER PLANSZOWYCH. Postanowiliśmy wykorzystać tę okazję i uatrakcyjnić lekcje o elementy grywalizacji.
Czytaj więcej!WZIĘLIŚMY UDZIAŁ W KONFERENCJI LIDEREK I LIDERÓW LABORATORIUM SUS
Czytaj więcej!WYJĄTKOWE LEKCE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Kiedy uczniowie uczą się najlepiej? Kiedy pracują zespołowo, samodzielnie poszukują informacji, selekcjonują je, redagują, przetwarzają.
Czytaj więcej!KONFERENCJA MARZEŃ
W dniach 2-4 czerwca odbyła się konferencja dla nauczycieli i nauczycielek ze szkół, które w roku szkolnym 2021/2022 angażowały się w działania programu “Szkoła ucząca się” Klub lub Laboratorium szkół uczących się.
Czytaj więcej!LABOLATORIUM SUS
Z przyjemnością informujemy, że od tego roku nasza szkoła jest tzw. szkołą laboratoryjną.
Czytaj więcej!