METODA „KWADRAT PYTAŃ” – CZYLI SPOSÓB NA ZŁAMANIE LEKCYJNEJ RUTYNY

Wywołanie dyskusji to jedna z największych korzyści edukacyjnych. Wymaga to postawienia dobrych pytań problemowych, takich, które wymagają najwięcej wysiłku intelektualnego i refleksji.

Czytaj więcej!

CO DWA JĘZYKI OBCE, TO NIE JEDEN

Tak brzmi tytuł innowacji pedagogicznej, dzięki której nasi najmłodsi uczniowie już drugi rok uczą się jednocześnie angielskiego, który jest językiem wiodącym i dodatkowo mają zajęcia z języka niemieckiego.

Czytaj więcej!

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MÓZGU ZA NAMI

Raz do roku celebrujemy to święto tworząc lekcje, dzieląc się ciekawostkami i organizując różne konkursy.

Czytaj więcej!

TYDZIEŃ IRLANDZKI Z KORELACJĄ MIĘDZYPRZEDMIOTOWĄ W TLE

Wspólny krąg tematyczny, holizm i integracja, to nic innego jak nauka skorelowana. Jest to niezwykle istotny element głębokiego uczenia realizowany w naszej szkole, między innymi podczas tygodni tematycznych.

Czytaj więcej!

ZBUDOWALI MAKIETY NARNII

Czasami jest tak, że aby coś zapamiętać, trzeba coś zbudować. Tak właśnie było w przypadku omawiania „Opowieści z Narnii” w klasie 4a.

Czytaj więcej!

NAUCZANIE POPRZEZ GRANIE

Dnia 10 października przypadał DZIEŃ GIER PLANSZOWYCH. Postanowiliśmy wykorzystać tę okazję i uatrakcyjnić lekcje o elementy grywalizacji.

Czytaj więcej!

WZIĘLIŚMY UDZIAŁ W KONFERENCJI LIDEREK I LIDERÓW LABORATORIUM SUS

Czytaj więcej!

WYJĄTKOWE LEKCE JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Kiedy uczniowie uczą się najlepiej? Kiedy pracują zespołowo, samodzielnie poszukują informacji, selekcjonują je, redagują, przetwarzają.

Czytaj więcej!

KONFERENCJA MARZEŃ

W dniach 2-4 czerwca odbyła się konferencja dla nauczycieli i nauczycielek ze szkół, które w roku szkolnym 2021/2022 angażowały się w działania programu “Szkoła ucząca się” Klub lub Laboratorium szkół uczących się.

Czytaj więcej!

LABOLATORIUM SUS

Z przyjemnością informujemy, że od tego roku nasza szkoła jest tzw. szkołą laboratoryjną.

Czytaj więcej!